Volgers

zondag 21 juli 2013

Herkenbaar?


Natuurlijk heb ik (waarschijnlijk net als iedere andere haakster) meerdere WIP's liggen. 

Het kleine portemonneetje heb ik vandaag afgemaakt, die is voor mijn allerliefste moedertje!

Rechtsboven op de foto zie je hoever ik nu ben met de zigzag-lace shawl van Wieke, het patroon kun je op haar site vinden. Geweldig om te zien hoe de shawl vordert, dat zachte, prachtige fine lace van Rowan, 80% baby Suri Alpaca en 20% fijne merino wol. Dit is de eerste keer dat ik voor mezelf iets aan het haken ben én de eerste keer dat ik met zulke prachtige wol haak. Twee primeurs dus voor mij!

Verder ben ik met een deken begonnen. Het worden 40 blokken van 30x30 cm, gehaakt met de haakrolsteken van Wieke en het garen?
Geweldig dat Stylecraft DK!!!
Wordt vervolgd, nu weer verder met haken.

Fijne avond voor iedereen!
Een reactie posten